Contact

Contactpagina van de gemeente Amersfoort.

Wist je dat je ook veel zaken digitaal kunt regelen? Zoals bijvoorbeeld het maken van een melding.

Als je over één van onderstaande onderwerpen een vraag heeft, dan kun je die ook mailen naar:

(Bijzondere) bijstand: socialezekerheid@amersfoort.nl

Leefgeld: leefgeld@amersfoort.nl

Vluchtelingen: Vluchtelingen@amersfoort.nl

Afspraak maken

Voor het regelen van bijvoorbeeld een paspoort, rijbewijs of de aangifte van een geboorte moet je online een afspraak maken met Burgerzaken.

AFSPRAAK MAKEN

Melding doen

Als je in de stad of jouw buurt iets ziet dat kapot is, vuil is, niet werkt of overlast geeft, dan kun je daar bij ons melding van maken.

Melding doen

Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Je kan bellen naar:

14 033

Vanuit het buitenland kunt u bellen met telefoonnummer: 0031 33 469 5111


Teletolk

Doof, slechthorend of spraakbeperkt?


Sociaal Domein

Heb je een vraag over passende hulp, zorg of ondersteuning?

Maak belafspraak Toegang Sociaal Domein


Klant Contact Centrum

Wil je liever gebeld worden door een medewerker van het Klant Contact Centrum op een voor u praktisch tijdstip? Maak dan een afspraak.

Maak belafspraak

Online

Voor vragen en opmerkingen zijn wij online te bereiken op verschillende manieren:

E-mail: info@amersfoort.nl

Whatsapp: 06 5750 5302

(Vragen over persoonlijke zaken kunnen wij via WhatsApp niet beantwoorden, bel ons via 14033).

Formulier voor vragen of opmerkingen

U kunt ons ook volgen of een vraag stellen via social media

Pers

Volg de link voor informatie voor de media en contactgegevens van woordvoerders.

Of wilt u in contact komen met:

Bezoeken

Stadhuisplein 1 3811 LM Amersfoort

Postadres
Postbus 4000
3800 EA Amersfoort

Openingstijden Burgerzaken

Burgerzaken gesloten op ....

Nieuwsbrief ontvangen?

Wilt u per e-mail op de hoogte blijven van gemeentelijk nieuws? Wij hebben verschillende nieuwsbrieven waarop u zich kunt abonneren.

Aanmelden