Contact
Zoals u misschien al gemerkt hebt, is het door drukte momenteel moeilijker om ons telefonisch te bereiken. De wachttijden lopen enorm op.
Wist u dat u ook veel zaken digitaal kunt regelen? Zoals bijvoorbeeld het maken van een melding.
Als u over één van onderstaande onderwerpen een vraag heeft, kunt u die ook mailen naar:
(Bijzondere) bijstand: socialezekerheid@amersfoort.nl
Leefgeld: leefgeld@amersfoort.nl
Vluchtelingen: Vluchtelingen@amersfoort.nl
Afspraak maken
Voor het regelen van bijvoorbeeld een paspoort, rijbewijs of de aangifte van een geboorte moet u online een afspraak maken met Burgerzaken.
Melding doen
Als u in de stad of uw buurt iets ziet dat kapot is, vuil is, niet werkt of overlast geeft, kunt u daar bij ons melding van maken.
Telefonisch
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
U kunt bellen naar:
Vanuit het buitenland kunt u bellen met telefoonnummer: 0031 33 469 5111
Teletolk
Doof, slechthorend of spraakbeperkt?
Sociaal Domein
Heeft u een vraag over passende hulp, zorg of ondersteuning?
Maak belafspraak Sociaal Domein
Klant Contact Centrum
Wilt u liever gebeld worden door een medewerker van het Klant Contact Centrum op een voor u praktisch tijdstip? Maak dan een afspraak.
Online
Voor vragen en opmerkingen zijn wij online te bereiken op verschillende manieren:
(Vragen over persoonlijke zaken kunnen wij via WhatsApp niet beantwoorden, bel ons via 14033).
Of wilt u in contact komen met:
Bezoeken
Stadhuisplein 1 3811 LM Amersfoort
Postadres
Postbus 4000
3800 EA Amersfoort