Openingstijden Burgerzaken

Bij de afdeling Burgerzaken regelt u documenten zoals een paspoort of rijbewijs. En u geeft een verandering in uw leven door, zoals een huwelijk, geboorte of verhuizing.

Alleen op afspraak

U kunt alleen op afspraak terecht bij de balie van Burgerzaken. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 16:30 uur en op donderdag van 17.00 tot 20.00 uur.

Ook het afhalen van ID-kaart, paspoort of rijbewijs kan alleen op afspraak. Kijk voor meer informatie op Producten op afspraak.

    AFSPRAAK MAKEN

      Wilt u een geplande afspraak bij Burgerzaken afzeggen of wijzigen? Gebruik dan de link in uw bevestigingsmail, of bel met 14 033, of stuur een e-mail naar burgerzaken@amersfoort.nl.

      Sluitingsdata Burgerzaken 2022

      Op de volgende dagen is Burgerzaken gesloten:

        • maandag 26 december (Tweede Kerstdag)

        Telefoon

        14 033

        Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Vanuit het buitenland kunt u bellen met telefoonnummer:

        0031 33 469 5111

        Postadres

        Postbus 4000
        3800 EA Amersfoort

        Bezoekadres

        Stadhuisplein 1
        3811 LM Amersfoort

        Openingstijden Burgerzaken

        De afdeling Burgerzaken werkt alleen op afspraak.
        Ook afhalen van paspoort, ID-kaart of rijbewijs kan alleen nog op afspraak.

        Let op! Maak voor het juiste product of de juiste dienst een afspraak.

        Voor algemene vragen; info@amersfoort.nl

        Bekijk de sluitingsdata.

        Bezoekadres

        Stadhuisplein 1 3811 LM Amersfoort

          Steunpunt van de (Rijks) belastingdienst op Stadhuisplein 1

          Voor vragen over uw belastingzaken of toeslagen kunt u ook langskomen bij het steunpunt in de centrale hal van het stadhuis. Bel voor een afspraak met de BelastingTelefoon: 0800 – 0543. Kijk voor meer informatie op de website van de Belastingdienst.