Brievenbusstickers: Ja, Nee/Ja of Nee/Nee

Als inwoner van de gemeente Amersfoort kun je gratis een sticker bestellen voor op je brievenbus. Hiermee geef je aan de bezorger aan of je wel of geen reclamefolders en huis-aan-huisblad De Stad Amersfoort wilt ontvangen.

Brievenbusstickers: Ja, Nee/Ja of Nee/Nee

Ja-sticker: wel folders en huis-aan-huisblad

Reclamefolders en ander drukwerk zonder adressticker mogen in Amersfoort alleen bezorgd worden als de woning of het bedrijf een ja-sticker (of een Ja/Ja-sticker) op de brievenbus heeft. Met een ja-sticker krijg je ook huis-aan-huisblad De Stad Amersfoort en informatie over werkzaamheden of activiteiten in de buurt die belangrijk zijn om te weten.

Je vindt de ja-sticker:

  • bij de grotere supermarkten

  • door die bij ons te bestellen

    Geen sticker: geen folders, wel huis-aan-huisblad

    Je kunt er ook voor kiezen om geen sticker op je brievenbus te plakken. Je krijgt dan geen reclamefolders. Wel krijg je huis-aan-huisblad De Stad Amersfoort en informatie over werkzaamheden of activiteiten in de buurt die belangrijk zijn om te weten. De Nee/Ja-sticker betekent hetzelfde als geen sticker en is dus niet meer nodig. Wil je toch de Nee/Ja-sticker op de brievenbus? Dan kun je die bij ons bestellen.

    Nee/Nee-sticker: geen folders en geen huis-aan-huisblad

    Wil je geen reclamefolders én geen huis-aan-huisblad ontvangen? Plak dan de Nee/Nee-sticker op de brievenbus. Je krijgt wel informatie over werkzaamheden of activiteiten in de buurt die voor jou belangrijk zijn om te weten. Ook de Nee/Nee-sticker kun je bij ons bestellen.

    Kosten

    De stickers zijn gratis.

    Bestellen

    BESTELLEN

    Klacht over reclame in de brievenbus?

    Heb je geen ja-sticker op je brievenbus, maar krijg je toch reclamefolders waar geen adres op staat? Dan kun je een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider. Zij moeten je klacht onderzoeken en binnen 4 weken antwoord geven. Handelen zij je klacht niet op tijd af of ben je niet tevreden? Dan kun je binnen 4 weken een klacht indienen via website van de Stichting Reclame Code.

    Contact

    Vragen?

    14033

    Klacht over reclame?

    Geen Ja-sticker op je brievenbus en toch reclame? Je kunt een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider.

    Niet tevreden? Dien dan binnen 4 weken een klacht in via de website van de Stichting Reclame Code.